účetní program VABANK
   

Domů  |

Zajímavé odkazy  | Novinky  |

| FAQ dotazy |

| Kontakty |

 

 O programech

  Vabank

  WinVABANK

  Harmonik
 Daňová 
 
EVIDENCE
 
 Příručky, návody
  VIDEOUKÁZKY

 

  Demo 
  Ceník
 
 Další produkty
  Objednávky
 podpora uživatelů účetního software  Podpora
uživatelů
 
   Nabídka       zaměstnání

  Pro školy

 Neziskové org.

 

 

Harmonik - podvojné účetnictví, JÚ a ostatní

Ekonomický systém Harmonik je komplexním nástrojem pro správu vaši firemní agendy a jeho modulární řešení je vhodné pro různé ekonomické oblasti.
Systém je denně vyvíjen již od roku 2000 (dříve pod názvem WinVabank, má tak dlouholetou tradici a historii a je používán více než 1 000 fyzickými osobami, firemními subjekty nebo příspěvkovými a neziskovými organizacemi
.
Nabízí svým uživatelům přehledné ovládací prostředí, intuitivní ovládání a velmi oceňované tiskové výstupy.

Díky výkonnému serveru PostgreSQL, který se stará o správu uložených dat, je celý systém stabilní a rychlý. Je vhodný jak pro jednotlivce, tak pro velké organizace a díky svým specializovaným modulům pokrývá a usnadňuje svým uživatelům jejich dennodenní rutinní práci.

Kromě standardní mono instalace na 1 uživatelský PC, umí ekonomický software Harmonik pracovat také v síťovém provozu v rámci lokální sítě. Zajímavou možností je sdílení a přenosy dat - replikace, které umožňuje nezávislou práci na více pracovištích (centrála, sklad, prodejna, účetní, apod.). Pořízená šifrovaná data se automaticky po internetu přenášejí v rámci všech poboček a vytváří tak celistvou synchronní síť pracovišť se stále aktualizovanými informacemi.

Instalace je pro všechny typy programu Harmonik (Mini, Standard, Komplet, apod.) stejná, po zadání licenčního čísla se aktivují všechny příslušné moduly.

Účetní a daňové kanceláře, bytová družstva a SVJ

Ideální je ekonomický program Harmonik především pro účetní a daňové kanceláře, kterým poskytuje komplexní podporu při účtování nebo vedení mezd. Moduly Deník, Banka, Závazky a Pohledávky, Příkazy k úhradě a další jsou navzájem provázány a proto jsou všechny potřebné informace stále k dispozici. Podporovány jsou exporty příkazů k úhradě, které lze zase natáhnout do vašeho bankovního klienta. Zpětně lze do programu Harmonik stáhnout výpisy z banky a párovat s evidencí závazků a pohledávek.

Systém podporuje elektronické výstupy na úřady ČR, formuláře a další exporty.
Velmi oceňovaným pomocníkem je nabídka stovek tiskových sestav, které jsou přehledně zpracovány a uživatelé v nich rychle najdou tu informaci, kterou potřebují. Kromě tisku, je možné převést sestavy do PDF formátu nebo přímo z programu odeslat jako přílohu e-mailu.

Podnikatelé, obchodníci a výroba

V podnikatelském sektoru se Harmonik osvědčí jako pomocník při vystavování faktur zákazníkům nebo evidování přijatých objednávek. Faktury lze vašim zákazníkům posílat elektronicky, přes standardizovaná rozhranní EDI nebo ISDOC, což určitě ocení v případě, že disponují stejným systémem a nebudou tak muset vaše faktury ručně přepisovat a ušetří čas.

Skladové moduly slouží k evidenci zboží nebo materiálu, ať už z hlediska prodeje nebo výrobního procesu.

Školy, příspěvkové a neziskové organizace

Velmi oblíbeným a rozšířeným je program Harmonik také u příspěvkových a neziskových organizací, především pak u školských zařízení. Kromě podpory platových tříd, exportů školních výkazů P1-04 nebo ISP v modulu mezd, nabízí program také rozsáhlou podporu v účtování a v účtech platných právě pro příspěvkové organizace.

Mezi hlavní činnosti účtování ve školství pak bývá výkaznictví. Pro tyto účely program obsahuje všechny potřebné formuláře, např. Výkaz zisků a ztrát v plném i zjednodušeném rozsahu, Rozvahu nebo Přílohu účetní uzávěrky. 

Minimální požadavky na provoz

Klient ekonomického systému Harmonik lze provozovat na operačních systémech Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10. Serverovou část PostgreSQL, kromě již uvedených operačních systémů, lze instalovat také na platformách Linux a Mac.

Doporučená minimální konfigurace pracovní stanice je dvoujádrový procesor 1,5 GHz,  2 GB operační paměti RAM, pevný disk HDD 7200 otáček s cache pamětí 64 MB (alternativně SSD disk), 5 GB volného prostoru na disku pro práci a zálohy. Pro větší síťový provoz doporučujeme nasazení serverového řešení, který plně využije podporu vícejádrového zpracování u PostgreSQL.

Technické řešení

Celý systém pracuje v režimu klient-server. Serverová část je řešena ve výkoném a celosvětově rozšířeném SQL serveru - POSTGRE SQL, který se automaticky instaluje s ekonomickým systémem a je jeho nedílnou součástí. Server se stará o zpracování dat, ukládání, zálohování nebo umožňuje obsluhovat více klientů najednou. Tím umožňuje souběžnou práci více uživatelů v síti.

Pro klientskou část, tedy s čím reálně pracuje uživatel, je použito vývojové prostředí Embarcadero (dříve DELPHI), které poskytuje rozsáhlé množnosti v oblasti prezentaci dat, vzhledu modulů programu, jejich menu apod.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Architektura klient - server

 

 

 

 

 

  Stáhnout demo

demoverze účetnictví

DEMOVERZI stáhnout ZDARMA

  

  Videoukázky

Unikátní videoukázky funkcí našich účetních programů !

video ukázky účetnictví

 

 
E-book
Jak vybrat kancelářskou židli
ZDARMA
 

Mánuál na výběr
 matrace

ZDARMA
 

 

 

                                                                          

 

e-mail: agenturasit@email.cz

demo

videoukázky

zajímavé odkazy

jak vybrat matraci